افزایش میزان حقوق، بیمه تکمیلی درمان همانند شاغلین و بهبود بیمه تکمیلی درمان به ترتیب مهم ترین مطالبات بازنشستگان کشوری از دولت، دستگاه محل خدمت و صندوق بازنشستگی کشوری است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
قرار است به زودی حقوق و دستمزد کارگران برای سال آینده مشخص شود؛ در همین خصوص گمانه زنی‌هایی از افزایش 100 درصدی حقوق به گوش می‌رسد که درصورت تحقق، ممکن است باعث تعدیل گسترده کارگران شود.
قرار است به زودی حقوق و دستمزد کارگران برای سال آینده مشخص شود؛ در همین خصوص گمانه زنی‌هایی از افزایش 100 درصدی حقوق به گوش می‌رسد که درصورت تحقق، ممکن است باعث تعدیل گسترده کارگران شود.
سخنگوی کمیسیون تلفیق بودجه ۱۴۰۲ گفت: بر اساس تصمیم کمیسیون تلفیق، حقوق و دستمزد کارمندان دولت و بازنشستگان گروه‌های مختلف حقوق بگیر به میزان ۲۰ درصد نسبت به سال ۱۴۰۱ افزایش می‌یابد.
مشهد ـ رئیس کانون بازنشستگان کارگری تأمین اجتماعی خراسان رضوی گفت: افزایش یک رویه و ثابت حقوق بازنشستگان و مستمری بگیران تامین اجتماعی در همه سطوح مزدی موجب افزایش شکاف درآمدی می شود.
نماینده مردم علی آباد در مجلس گفت: میزان افزایش حقوق بازنشستگان و کارمندان متناسب با نرخ تورم نیست و باید با ارائه کارت الکترونیکی به مردم کمک معیشتی شود.
رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران جزئیات افزایش حقوق و مستمری ایثارگران طی سال آینده را تشریح کرد.
در شرایطی که لایحه متناسب‌سازی حقوق کارکنان دولت و بازنشستگان لشکری و کشوری پس از حدود یک ماه بررسی و تصویب مجلس، قرار بود از ابتدای آذر ماه اجرایی شود و دریافتی مشمولان این قانون افزایش یابد، تاکنون این اتفاق نیفتاده که گویا دلیل آن ثبت نشدن اطلاعات از سوی دستگاه‌های اجرایی است.
قانون اصلاح قانون بودجه سال ۱۴۰۱ کل کشور و ترمیم حقوق کارکنان و بازنشستگان کشوری و لشکری به دولت ابلاغ شد.
توضیحات حاج بابایی رئیس کمیسیون برنامه و بودجه در ارتباط با افزایش حقوق بازنشستگان کشوری و لشکری را در این فیلم مشاهده می‌کنید.
نمایندگان مجلس شورای اسلامی میزان افزایش حقوق کارمندان و بازنشستگان کشوری و لشکری را تعیین کردند.
اردبیل- نایب رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی گفت: افزایش حقوق کارکنان و بازنشستگان با تصویب مجلس و تأیید شورای نگهبان از آذرماه اعمال خواهد شد.
عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس توضیحاتی درباره مشمولان و میزان افزایش حقوق بر اساس لایحه متناسب‌سازی حقوق کارکنان دولت و بازنشستگان کشوری و لشکری ارائه داد.
عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس توضیحاتی درباره مشمولان افزایش حقوق بر اساس لایحه متناسب‌سازی حقوق کارکنان دولت و بازنشستگان کشوری و لشکری ارائه داد.
عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس توضیحاتی درباره مشمولان افزایش حقوق بر اساس لایحه متناسب‌سازی حقوق کارکنان دولت و بازنشستگان کشوری و لشکری ارائه داد.
نایب رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس گفت: در نشست امروز کمیسیون مقرر شد علاوه بر رشد ۹۰۰ هزار تومانی حقوق بازنشستگان، ۵ درصد نیز به حقوقشان افزوده شود.
بررسی تقاضای دوفوریت در مورد لایحـه متناسـب سـازی حقـوق کارکنـان دولـت و بازنشستگان کشوری و لشکری در دستور کار هفته جاری مجلس قرار خواهد گرفت.
سخنگوی دولت از افزایش حقوق دریافتی کارکنان و بازنشستگان با همکاری مجلس شورای اسلامی خبر داد.
وزیر کشور گفت: روند تقویت تجهیزات و لجستیک آتش نشانان و افزایش حقوق و مزایای رفاهی آنها با جدیت تمام انجام می‌شود.
میرهاشم موسوی: از همین هفته بحث اصلاح ۳۸ درصد حقوق به اضافه ۵۵۰ هزار تومان در احکام جدید بازنشستگان سایر سطوح لحاظ خواهد شد
سخنگو و رئیس شورای اطلاع‌رسانی دولت سیزدهم گفت: افزایش حقوق صورت می‌گیرد، ولی اینکه منابع چگونه تامین شود مشخص نیست و این افزایش حقوق نباید منجر به افزایش تورم شود.
رئیس سازمان برنامه و بودجه گفت: افزایش حقوق شاغلان و بازنشستگان کشوری و لشگری منوط به تامین منابع یا مدیریت مصارف است.
رئیس سازمان برنامه و بودجه گفت: برای افزایش حقوق کارمندان و بازنشستگان به دنبال تأمین منابع هستیم و نمی‌شود پرداختی انجام دهیم از آن طرف مجبور شویم با خلق پول تورم بیشتری به مردم تحمیل کنیم.
بهادری جهرمی در نشست خبری گفت: بسته پیشنهادی افزایش حقوق کارمندان دولت و لشگری خصوصا کسانی که مبلغ کمی دریافت می‌کنند آماده شده است؛ موضوع طی ماه‌های آتی نهایی می‌شود.
آخرین آمار مبتلایان «کووید-۱۹»/ افشای راز جسد زن تنها در قطار کرمان مشهد/ دختر گمشده در مزرعه پیدا شد/ کلاهبرداری ۵۰۰ میلیونی با اجاره خانه/ مرگ مرد بازنشسته بعد از جنایت خانوادگی/ عامل قتل و شرارت‌های مشهد دستگیر شد/ قتل پسر ۹ ساله به دست پدر معتاد/ اعترافات تکان دهنده مردی که ۲ کودکش را کشت/ مرد عصبانی مادرش را از بالکن به خیابان پرت کرد

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ